تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم


شنیده می شود که سیدکو که طبق خبرها قرار است عرضه اولیه گردد و تحت تملک وبانک می باشد.
یکشنبه آینده مورخ 25 آبان عرضه 400 میلیون سهم سیدکو در بازار دوم معاملات بورس انجام خواهد شد.

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس گفت:
۱۸میلیون سهم معادل ۵درصد سهام شرکت قاسم ایران چهارشنبه جاری برای عموم عرضه اولیه خواهد شد. سهمیه آنلاین ها ۹میلیون سهم می باشد .خبری در مورد ملی مس
به نقل از سنا، سازمان بورس با درخواست افزایش سرمایه ملی صنایع مس معادل ٢٤ درصد موافقت کرد.

توافقات خوبی در مسقط صورت گرفت/ ظریف و کری برگه‌های برنده را لحظه آخر رو می‌کنند . امیر موسوی کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: توافق خوبی در مسقط در حال صورت گرفتن است و طرفین به دلیل فشارهای داخلی از بیان رسمی این توافقات خودداری می‌کنند.
خبرگزاری مهر در حالی که اسناد موجود از اصرار وزیر صنعت برای واردات سیگار کارخانه‌داران صهیونیست مارلبرو و سپردن انحصار این واردات به


یک شرکت محصولات بهداشتی حکایت دارد، سخنگوی فیلیپ موریس درخواست مجوز برای صادرات این سیگار به ایران را رد کرد.

معاون وزیر نیرو با اشاره به رفت و آمد گسترده شرکت‌های معتبر اروپایی به وزارت نیرو به‌منظور امضای قراردادهای جدید برقی، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت توافق نهایی ایران با گروه ۱+۵حدود ۲۰میلیارد دلار قرارداد برقی با شرکت‌های خارجی امضا شود.
خبرگزاری تسنیم: درحالی که کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده اند قیمت طلا تا پایان ۲۰۱۴به ۱۰۰۰دلار برسد قیمت فلز زرد در معاملات امروز با کاهش ۲۲دلاری به ۱۱۵۰دلار در هر اونس رسید.

مدیرعامل بیمه ایران از رفت و آمد کارگزاران خارجی بیمه در ایران خبر داد و گفت: شرکت های خارجی بیمه هم اکنون در حال رفت و آمد برای ارزیابی بازار ایران هستند -


آغاز یارگیری ایران در آستانه نشست اوپک/ چراغ سبز ۴غول نفتی به زنگنه ....

فروشنده یک خودرویی می گویند فروشنده امروز خاور، سرمایه گذاری سمند بوده است.


خبری در مورد ایران ترانسفو
معاون فروش شرکت ایران ترانسفو گفت: واردات بی‌رویه ترانس‌های خارجی به بازار ایران فشار مضاعفی بر تولیدکنندگان داخلی بوده و این نیازمند نظارت بیشتر است .


وزیر خارجه عمان با اعلام اینکه مذاکرات دیروز هسته‌ای به غنی‌سازی اورانیوم و تحریم‌های ایران اختصاص یافته است، افزود: مذاکرات به مسیری از پیشرفت رسیده است که بازگشت از آن سخت است.

خراسانی سفیر ایران در عراق از ایجاد نهمین مرز زمینی ایران و عراق در مندلی خبر داد و گفت: مجوز صادرات داروهای ایرانی به عراق صادر شد.

شنیده می شود که ماشین سازی اراک در نظر دارد در مجمع پیش رو بخشی از سود انباشته را تقسیم نماید و تلاش در تقسیم حداکثری سود دارد.


نفت و گاز پارسیان
افزایش سرمایه
۱۰۰درصدی " پارسان " و برگزاری همزمان دو مجمع :یک منبع آگاه از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی شرکت نفت و گاز پارسیان و برگزاری همزمان دو مجمع سالانه و فوق العاده خبر داد.\به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نفت و گاز پارسیان درحالی با تغییر مالی از 30 آذر به 31 شهریور مواجه شده که طی روزهای اخیر دو شایعه افزایش سرمایه 100 درصدی و برگزاری همزمان دو مجمع سالانه و فوق العاده مطرح شده است.

در این رابطه یک منبع آگاه در گفت وگو با بورس پرس اعلام کرد:
افزایش سرمایه 100 درصدی \"پارسان\" یکی از برنامه هایی است که این شرکت درحال پیگیری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم است. بنابراین بعد از تکمیل مراحل لازم، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران اعمال خواهد شد.


وی ادامه داد: در این صورت مجمع سالانه منتهی به 31 شهریور 93 و مجمع فوق العاده در یک روز برگزار خواهد شد. اما زمان قطعی این دو مجمع به دلیل لزوم دریافت اطلاعات از دو پالایشگاه تبریز و شیراز مشخص نیست.\r براساس این گزاش، شرکت نفت و گاز پارسیان در 17 آذر سال گذشته هم اقدام به افزایش سرمایه 50 درصدی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران کرده و به شرکتی هزار و 500 میلیارد تومانی تبدیل شده است. درصورت نهایی شدن افزایش سرمایه 100 درصدی ، سرمایه اسمی این شرکت هلدینگ به 3 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.