تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها

شنیده ها از شبندر حکایت از تکذیب شایعه تعدیل مثبت سود سهام شرکت ، می دهد. گویا گفته شده است که شرکت سال آینده سرمایه خود را افزایش می دهد.


شنیده ها از ودی حکایت از بازگشایی این نماد با تعدیل مثبت بالای ۲۰ درصد در بودجه ۹۴ ، را دارد.


شنیده هایی مبنی بر احتمال عرضه اولیه قطعه سازی گلپایگان از زیر مجموعه های خنصیر در بازار فرابورس ، به گوش می رسد. که در صورت این عرضه سود این سهم افزایش خوبی خواهد داشت.

شنیده ها از زنگان حکایت از افزایش راندمان استحصال مواد معدنی به ۸۵ درصد در این نماد با اجرای طرح هوی مدیا ، را دارد که این امر می تواند عامل سودآوری این سهم شود.
 
ادامه مطلب ...

شنیده ها و خبرها

شنیده ها از اخابر حکایت از صورتحساب جدید ۳۵۰۰ میلیارد ریالی دولت برای مخابرات ایران را دارد و گویا این بدهی بابت استفاده از خدمات ارتباطات زیرساخت است و این اختلاف حساب ،
سنواتی بوده و در صورت های مخابرات ثبت نشده است. ۲- شنیده ها از بترانس از احتمال افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل آورده و مطالبات حال شده این نماد خبر می دهد. و همچنین خبرهایی از قطعی شدن طرح توسعه ای پرند ، ترانسفو ری ، تا پایان سال به گوش میرسد. ۳- گویا از غشاذر گفته می شود که ، این شرکت با ارسال دو نامه شفاف‌سازی به سازمان بورس از انقضای تاریخ افزایش سرمایه ۷۵ درصدی این شرکت و مزایده ناموفق فروش اموال مازاد خود خبر داده است.

 
ادامه مطلب ...

شنیده ها و خبرها

پالایشگاه تهران مجوز افزایش سرمایه 117 درصدی را دریافت کرد تا در آینده ایی نزدیک به شرکتی 800 میلیارد تومانی تبدیل شود.

پالایشگاه تهران که با کشف قیمت 7500 تومانی هر سهم در 17 مهر سال 91 و رشد بهای هر سهم به بیش از 127 هزار تومان در مهر 92، عنوان گرانترین عرضه اولیه تاریخ بازار سهام ایران را به خود اختصاص داده، مجوز افزایش سرمایه 117 درصدی گرفت.

به این ترتیب سرمایه بیش از 368 میلیارد تومانی " شتران" از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران به 800 میلیارد تومان خواهد رسید.
هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اعلام شده است.


 
ادامه مطلب ...

شنیده ها و خبرها

از سرمایه گذاری شاهد ( ثشاهد ) که به طور مستقیم و غیر مستقیم مالک 8 درصدی وزمین می باشد شنیده می شود که تصمیم به فروش بلوک مزبور را دارد
شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 94 از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل 146 میلیون ریال سود محاسبه کرد. شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا با انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 94 اعلام کرد طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 146 میلیون ریال و مبلغ 165 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 19 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

 
ادامه مطلب ...