تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها

شنیده ها از شبندر حکایت از تکذیب شایعه تعدیل مثبت سود سهام شرکت ، می دهد. گویا گفته شده است که شرکت سال آینده سرمایه خود را افزایش می دهد.


شنیده ها از ودی حکایت از بازگشایی این نماد با تعدیل مثبت بالای ۲۰ درصد در بودجه ۹۴ ، را دارد.


شنیده هایی مبنی بر احتمال عرضه اولیه قطعه سازی گلپایگان از زیر مجموعه های خنصیر در بازار فرابورس ، به گوش می رسد. که در صورت این عرضه سود این سهم افزایش خوبی خواهد داشت.

شنیده ها از زنگان حکایت از افزایش راندمان استحصال مواد معدنی به ۸۵ درصد در این نماد با اجرای طرح هوی مدیا ، را دارد که این امر می تواند عامل سودآوری این سهم شود.
  

شنیده ها ازسخوز خبر از عقد قرارداد صادرات سیمان ( نه کلینکر) به کشور کویت را می دهد و همچنین گفته می شود که تمامی پیش زمینه های اجرای آسیاب سیمان العماره عراق انجام شده است و در سال ۱۳۹۴ عملیات آن شروع خواهد گردید.


شنیده ها حکایت از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی نماد کاذر

شنیده ها از حفارس حکایت از افزایش سرمایه تا پایان خرداد را دارد.

شنیده ها خبر از عرضه ۹۸/۸ درصدی از سهام شرکت دانایان پارس ،ودانا ، تا تاریخ ۱۸ خرداد به ارزش ۲۶۷ میلیارد تومان ، را دارد.

خبرهایی مبنی بر افزایش سرمایه ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال از لابسا شنیده می شود. و همچنین گفته شده است که در این زمینه درخواست خود را در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۹۳ به سازمان بورس ارایه کرده است ، اما تاکنون مجوز این افزایش سرمایه صادر نشده است.

- شنیده هایی مبنی بر برنامه تقسیم سود ۳۲۰ ریالی سیدکو به گوش می رسد . و گویا این برنامه به واسطه تقسیم سود بالایی که در زیر مجموعه ها انجام شده است.

شنیده ها خبر از رای سهامدارانولبهمن به توزیع سود ۳۰۰ ریالی را دارد.

گویا شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه از تجدید ارزیابیکساپا به گوش می رسد.

شنیده ها خبر از تکذیب شایعات مبنی بر فروش زمین کارخانجات تولیدی شهید قندی که در زمینه تولید انواع کابل های مخابراتی و توسعه ارتباطات‌ فعالیت دارد ، به گوش می رسد.

گفته شده است که رییس هیات مدیره ولبهمن در مجمع سالانه اعلام کرده است که مقدمات لازم افزایش سرمایه شرکت فراهم شده و امید است از ۶۰میلیارد ریال به ۱۰۰میلیارد ریال طی سال ۹۴ افزایش یابد.

شنیده ها حکایت از گرفتن یک قرار داد جدید ۷۰۰ کمباین با وزارت کشاورزی از نماد تکمبا به گوش می رسد.

شنیده ها خبر از افزایش سرمایه هزار میلیارد تومانی شپنا از محل سود انباشته را دارد. گویا مهدی صرامی اعلام کرده قرار است افزایش ٣٠٠ درصدی که از قبل در برنامه شرکت وجود داشت تحقق یابد و به همین منظور تا سقف هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه، در دست پیگیری قرار دارد.وی افزود: برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی پالایشگاه اصفهان در سال ۹۲ اعلام شد و همان زمان سرمایه این شرکت به میزان ۱۴۰ درصد از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها افزایش یافت.

شنیده ها از خمهر اینگونه به گوش می رسد که این نماد با ارسال نامه ای به سازمان بورس میزان افزایش سرمایه از ۱۰۰ به ۵۰ درصد از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران تغییر داده است .

شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه کهرام از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به گوش می رسد.


  1. شنیده ها حکایت از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی بساما از محل مطالبات،آورده نقدی و سود انباشته را دارد.


  1. گویا گفته می شود که کاهش مجدد نرخ سود بانکی فعلا در هاله ای از ابهام قرار دارد و گفته می شود که به احتمال بسیار زیاد تا قبل از قطعی شدن بحث توافق هسته ای، همچنان مسکوت خواهد ماند.


  1. گفته شده است که گویا تولید طرحهای جدید کاشی و سرامیک در کترام ، شنیده می شود.


  1. شنیده ها از گروه سیمانی اینگونه به گوش می رسد که چون سهمیه دولتی گازوئیل برای صنعت سیمان حذف شده و همچنین تعرفه گاز افزایش یافته است ، این امر باعث افزایش نرخ ۱۰۰ هزار تومانی هر تن
  2. سیمان می‌شود.


  1. شنیده ها حکایت از تکذیب پیش فروش پروژه های ثاباد ، خبر می دهد.


  1. شنیده هایی حاکی از تعدیل مثبتکفپارس برای سال مالی جدید به گوش می رسد.


  1. شنیده هایی مبنی بر انجام مذاکرات خاور با بنز به گوش می رسد که قرار است هم خودرو سنگین هم سواری در ایران تولید شود و همچنین گفته می شود که تعدیل مثبتی نزدیک به ۶۶% در روزهای آتی در این نماد شنیده می شود.



  1. شنیده هایی از افزایش تعرفه واردات گروه نسوز به گوش می رسد که گفته می شود شاید این خبر به مثبت شدن سهام این گروه کمک کند.


  1. شنیده ها حکایت از شرکت کردن حفارس در مناقصه حمل انواع نهاده های زراعی ( چابهار) ، را دارد .


  1. شنیده ها از گروه فلزی خبر از افزایش تعرفه واردات از ۶ به ۱۵ درصد و حذف ارز مبادله ای را می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.