تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها

خزامیا
علاوه بر شایعه سود 50 ریالی ،افزایش سرمایه ۲۶۰ درصدی خزامیا مورد تایید قرار گرفته است .در خزامیا انتقال سهام از سایپا به ۳ کد حقیقی صورت گرفت.

گروه خودرو

شرکت پژو فرانسه مصمم به حضور دوباره در بازار خودرو کشورمان است. با اینکه گفته می‌شد شرط خودروسازان خارجی برای عقد قرارداد با شرکت‌های ایرانی خاتمه مذاکرات هسته‌ای است، گویا شرکت پژو یک قدم جلوتر آمده و قصد دارد حتی در صورت مثبت نبودن مذکرات فعالیت خود در ایران آغاز کند

خپارس

شایعه سود 21 ریالی از این سهم شنیده میشود.میگویند اگر صحت داشته باشد عملیاتی مجدد زیان خواهد ساخت.

خکاوه

گویا شرکت برای سال 94 سود 50 ریالی اعلام خواهد کرد.


  

خبهمن
شنیده ها از افزایش سود شرکت از طریق آغاز مجدد تولید خودرو حکایت دارند.

فاذر
همواره در بخش شنیده ها به آخرین اخبار موثق و غیر موثق شرکت اشاره داشتیم که میتوانید با کلیک بر روی برچسب فاذر به تمام آنها دسترسی داشته باشید.
در آخرین شایعات سهم به تعدیل مثبت سنگین سهم و همجنین ورود سهامدار خارجی به شرکت اشاره داشتیم.
دقت کنید:اغلب پروژه های شرکت در بخشهای پترو پالایشی و نیروگاهی فعال است.

نکته قابل توجه اینکه شرکت در صورتها و گزارش های خود برای نیروگاه بیستون هیچ پیشرفتی را در نظر نگرفته است.
بیستون بزرگترین نیروگاه خاور میانه است و پروژه در همین ماه کلید خورده است.
این پروژه عظیم با همکاری دو کشور خارجی و ایران که یکی از کشورها کره جنوبی میباشد در دست احداث هست .
.شنیده ها از نهایی شدن فاینانس این پروژه حکایت دارند

شپلی
گویا شرکت پتروشیمی بین‌المللی ایران مذاکرات خود با چند بانک اروپایی را برای تسهیل در دریافت مستقیم درآمد حاصله از فروش محصولات پتروشیمی آغاز کرده است.


شیراز

شنیده ها از احتمال افزایش قیمت این نماد و حق تقدم های آن به دلیل افزایش قابل توجه در تولید و فروش شرکت حکایت دارند.
گویا بهره برداری از فاز سوم اوره و آمونیک شرکت در تابستان سال آینده و افزایش تولید،انتظارات را برای اعلام سود 780 ریالی برای هر سهم در سال 94 را افزایش داده است.


وبصادر
ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات از اﻓﺰاﯾﺶ ۲.۵ درﺻﺪی ﺳﻬﻢ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺑﺎﻧﮑ ،ﺗﺎﻣﯿﻦ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮن دﻻر ﺑﺮای دو ﭘﺮوژه ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ ، ﻓﻌﺎل ﺷﺪن ﮔﺮوه ﻣﺎﻟﯽ ﺻﺎدرات و ﭘﻮﺷﺶ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﻮد ﻫﺮﺳﻬﻢ ﺳﺎل خبر داد.


گروه لیزینگ

دبیرکل انجمن لیزینگ از نهایی شدن تدوین لایحه حذف مالیات 8 درصدی ارزش افزوده و بررسی آن توسط مجلس و فراخوان 30 شرکت لیزینگی برای ورود به بورس و فرابورس خبر داد.


فاسمین

گویا شرکت ترکویز پرتنرز لیمیتد که بسیاری از سهامداران خارجی را در خود جای داده روز چهارشنبه با خرید 100 هزار سهم از کالسیمین علاقه خود به این سهم را بار دیگر نشان داد .

گروه سیمان

دبیر انجمن سیمان از آغاز دوباره تولید سیمان در کشور خبر داد و گفت: رقم صرفه‌جویی شده در مصرف گاز کارخانه‌های سیمانی از ابتدای سال 94 در قبض گاز کارخانه‌های سیمانی لحاظ می‌شود.


حکشتی


با افزایش میزان حمل و نقل و افزایش بهره وری، شرکت کشتیرانی رتبه اول را در میان شرکت های حمل و نقلی در کشور را به خود اختصاص داد.


غشاذر
شنیده ها از تعدیل مثبت سنگین سهم در سود 94 شرکت از محل کاهش هزینه های مالی و ازتسویه وامهای ارزی حکایت دارند.

حضور بازرگانان روسیه درایران جهت خرید محصولات لبنی نیز باعث توجه بازار به این سهم شده است. برنامه افزایش سرمایه 75% از محل اورده نیز درجریان است

غشصفا

شرکت پگاه اصفهان نیز در خصوص مزایده دو آپارتمان تهران و یک باب دفتر فروش در قم اعلام کرده علی رغم مزایده به دلیل عدم مراجعه متقاضی ، عملا مزایده باطل میباشد لیکن برای 2 واحد آپارتمان تهران با بهای تمام شده 187 میلیون تومان و ارزش کارشناسی 3.1 میلیارد تومان یک نفر متقاضی از طریق صنایع شیر مراجعه کرده که مذاکره در حال انجام است.


حفاری
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نامه‌ای به تمام شرکت‌های نفتی دستور توقف خرید یا اجاره کالا یا دکل خارجی را به شرکت‌های زیرمجموعه خود ابلاغ کرد .
در پی انتشار این اعلامیه مدیرعامل شرکت حفاری شمال از آمادگی این شرکت برای انجام عملیات حفاری ارزان‌تر از خارجی‌ها خبر داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.