تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها



شنیده ها از تعدیل مثبت و رشد قیمتی در دو نماد


حکمت


قبلا به شایعات تعدیل مثبت این سهم اشاره داشتیم.با توجه به فروش پروژه ساختمانی وفعال شدن خدمات بانکی احتمال تعدیل مثبت را افزایش می دهد.

کسرام


می گویند سهم روند صعودی در پیش رو دارد.گویا افت قیمتی این نماد به دلیل عرضه سهام کسرام توسط شرکت سرمایه گذاری صبا جهاد بوده و بااتمام عرضه ها احتمالا شاهد رشد قیمتی سهم خواهیم بود.

ذوب
در حالی که مدتی پیش مسولان شرکت از ارزش نهفته سهم سخن گفتند و مدعی بودند که قیمت این سهم به دلیل وضعیت فعلی بازار به این حد رسیده و بازار هنوز به ارزش واقعی این سهم پی نبرده است،امروز این سهم با شایعه تعدیل منفی76% متوقف شد.
از طرفی شنیده میشود سود اعلامی ذوب اهن برای سال 94 تک رقمی می شود.
حال باید منتظر ماند تا تکلیف این شایعه مشخص شود،یا شایعه ای بیش نیست و یا ذوب سهامداران خود را با این تعدیل منفی سنگین نقره داغ میکند.

  
گروه لاستیک
گویا قرار است واردات لاستیک با ارز آزاد انجام شود.در این صورت شاهد رونق در شرکتهای لاستیک سازی و نیز تولید کننده دوده صنعتی خواهیم بود.


فوکا

شرکت فولادکاویان بعد از ۱۱ سال حضور در فهرست نرخ های بورس اوراق بهادار تهران، فردا از بورس حذف و راهی بازار پایه فرابورس می شود.

وزمین

در پی انتشار خبر صدور حکم توقیف اموال بانک ایران زمین،مدیر عامل بانک اعلام کرد بانک80 درصد بدهی بانک سپه پرداخت شده است، این شکایت برای 3 سال قبل بود.





حسینا
با توجه به اینکه حق السهم شرکت از خدمات ارائه شده به 40% رسیده ،اما حسینا این میزان را 32 % در نظر گرفته است،احتمالا تعدیل مثبت دیگری در انتظار سهم خواهد بود.

رتکو

می گویند شرکت گزارش سال بعد خود را با 220 تومان ارسال کرده است.

خرینگ

شایعه افزایش سرمایه 300%خرینگ از محل تجدید ارزیابی همچنان به گوش می رسد.




سیستم
میگویند سود شرکت قابلیت رشد بیش از 100 تومانی را دارد.گویا شرکت قراردادهای جدید خود را معرفی نکرده است.شنیده ها از رشد سهم تا سطح بیش از 600 تومان حکایت دارند.

پسهند

شایعات از تعدیل مثبت 30 درصدی سهم در گزارش پیش رو خبر میدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.