تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها

رانفور:شنیده هایی وجود دارد که رانفور در حال تدارک افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها می باشد

سایپا دیزل: شایعاتی از افزایش سرمایه 200 تا 300 درصدی سهم از محل تجدید ارزیابی دارایی ها حکایت دارند.


دیلی تحلیل – اخبار و شنیده های بازار (26 فروردین)
شگل : این شرکت اعلام نموده با توجه به وضعیت فروش انتظار تعیدل منفی 20 درصدی برای سال مالی 94 را داشتیم که پس از بررسی های انجام شده و طرح در هیئت مدیره تعدیل فو ق به 10 درصد رسید



سایپا دیزل: شایعاتی که از افزایش سرمایه 200 تا 300 درصدی سهم از محل تجدید ارزیابی دارایی ها حکایت دارند سبب ساز افزایش توجهات به این نماد شده اند.
خکاوه: یکی از مدیران این شرکت : خکاوه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی را در دستور کار خود قرار داده است ولی هنوز درخصوص رقم افزایش 260 درصدی نمی توان با اطمینان صحبت کرد .

  
شپلی: یکی از مدیران شرکت : شپلی برای پیشرفت نیازمند افزایش سرمایه است و برنامه افزایش سرمایه400 درصدی را در دستور کار خود قرار داده است . طی روزهای آتی در مورد افزایش سرمایه شرکت اطلاعات کافی را به فعالان بازار سرمایه ارائه خواهیم داد.


بیمه دانا : شنیده هایی از افزایش سرمایه ۳۰۰% از محل تجدید ارزیابی یا انباشته وجود دارد.


خودرو : شنیده می شود خودرو برای سال مالی ۹۳ سود ۴۸ تومانی ساخته است.


ولبهمن : بهبود عملکرد شرکت در نتیجه شروع مجدد تولید خودروهای مختلف در شرکتهای هم گروه، می تواند سود هر سهم شرکت را به محدوده 60 تا 70 تومان برساند.


ثاباد : در نماد ثاباد شنیده ها حاکی از آن است که با وضعیت موجود توان رسیدن به ۱۰۰۰ تومان با سرمایه ۲۰ میلیاردی را دارد و با محقق شدن ساخت پروژه طرقبه مشهد با سرمایه فعلی می تواند به بالاتز از ۲۰۰۰ تومن برسد.


.ثشاهد: شنیده شده که ثشاهد روز یکشنبه ۲۳ فروردین ۹۴ ، بلوک بانک ایران زمینش را به قیمت ۳۷۱ تومان به ازای هرسهم به فروش گذاشته است و با توجه به اینکه قیمت تمام شده سهام وزمین برای ثشاهد ۱۵۰ تومان هست ، پس بیش از ۲۰ تومان سودسازی برای این شرکت در برخواهد داشت و این یعنی حدود ۷۰ درصد تعدیل مثبت برای سهم وجود دارد.

رانفور: شنیده هایی از تعدیل مثبت در عملکرد 12 ماهه 93 و افزایش سرمایه 200 درصدی دارد.


وکار: بلوک 1 درصد سهام شرکت روی قیمت 600 تومان در 9 اردیبهشت


زنجان:در نماد زنجان شنیده ها از افزایش سرمایه از محل آورده سهامداران حکایت دارد که گویا در دو مرحله انجام خواهد شد و سرمایه شرکت را ۳ تا ۶ برابر خواهد کرد. شنیده شده درخواست به سازمان ارسال شده و در حال طی مراحل نهایی می باشد


بیمه میهن : شنیده ها حاکی از افزایش سرمایه ۱۱۱% بیمه میهن از محل تجدید ارزیابی دارایی ها می باشد.


پاکشو: طبق آخرین اخبار واصله گروه صنعتی پاکشو به علت افت بهای نفت، کاهش 15 درصدی را در هزینه ها خواهد داشت و ازین محل تعدیل حدودی 35 درصد را به زودی به بازار ارایه خواهد داد .


ونفت :
مدیرعامل سرمایه‌گذاری‌ صنعت‌ نفت‌ در رابطه با آخرین وضعیت پروژه ذخیره نفتی قشم و تسهیلات 120 میلیون دلاری شرکت سرمایه‌گذاری‌ صنعت‌ نفت‌ ( که روز گذشته با صف خرید حدود 23 میلیون سهمی و رشد 4 درصدی قیمت مواجه شد)، توضیح داد : در جریان حضور نوروزی رئیس جمهور محترم و هیات همراه از جنوب کشور، 9 فروردین هم بازدیدی از پروژه ذخیره نفتی قشم به عمل آمد که بعد از ارایه توضیحاتی درباره اهمیت این پروژه ، موضوع تسهیلات 120 میلیون دلاری مطرح شد.
وی ادامه داد: بعد از کسب اطلاع رئیس جمهور محترم از جایگاه و اهمیت این پروژه ملی به آقایان ترکان و نهاندویان اعلام شد که مساعدت های لازم از صندوق توسعه ارزی و بانک پاسارگاد به عمل آید تا این پروژه در اولین فرصت به بهره برداری برسد. بر همین اساس پیگیری ها از بانک پاسارگاد ادامه دارد .ونفت : قائم مقام صندوق بازنشستگی صنعت نفت : سهام مدیریتی نفت قشم اردیبهشت ماه عرضه میگردد و این صندوق خریدار آن میباشد . اثر سود حاصل از فروش برای ونفت حداقل ٤٠٠ ریال در سال ٩٤ میباشد .


فاذر : آذراب در پروژه های بین المللی وارد شد . عضو هییت مدیره : رشد درآمد قابل توجهی در سال ٩٤ در این شرکت متصور هستیم . درخواست اعضای هییت مدیره جهت افزایش سرمایه ٢٠٠٪ در سال ٩٤



کی بی سی : گفته می شود که شرکت کی بی سی در محدوده 1300 ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به 29/12 1393 به بازار اعلام خواهد کرد


وبانک : گویا وبانک قصد دارد سهم 44 درصدی وبشهر را واگذار نماید .


بیمه دی : شنیده ها از جدی شدن مشکلات ساختاری و عملیاتی در بیمه دی خبر می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.