تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها

شنیده های حکایت از نهایی شدن قراردادی جدید در فاراک به ارزش حدودی ۸۰ میلیون یورو دارد که انتظار می رود این موضوع بعد از طی کردن مراحل قانونی توسط شرکت شفاف سازی شود.

فارس :

گویا پیشنهاد تقسیم سود ۵۰ درصدی برای مجمع سالیانه ۹۴در نظر گرفته شده است .

پترول:

شایعاتی از یک معامله بلوکی بین سهامداران پترول خبر میرسد و گفته می شود فارس اکثر سهام سایر سهامداران را می خرد و برخی خبرها حاکی از جابجایی بلوک ها در زیر مجموعه های پترول خبرمی دهند .

ایران خودرو:

شایعاتی از تعدیل مثبت ۱۵ درصدی ایران خودرو به گوش می رسد


  

خبهمن:

زمزمه هایی در بورس مبنی بر عرضه اولیه خدیزل مطرح شده که از نظر روانی و هم مالی بر خبهمن موثر است.

وبصادر:

شنیده میشود بانک صادرات در راستای اجرای طرح حمایتی این بانک از خودروسازان داخلی تفاهم نامه امضاء خواهد کرد. این طرح در قالب وام خرید خرودرو خواهد بود

وانصار :

شایعات از وانصار حکایت از این دارد که ، با رشد چشمگیر سود شرکت های لیزینگ انصار و دانایان پارس ، می تواند سود شرکت را افزایش دهد و کاهش نرخ سود بانکی نیز از نیمه اردیبهشت ماه رقم می خورد و می تواند بر بازار سرمایه و حتی بازار پول تاثیر مثبتی داشته باشد.

فنوال:

گفته می شود در صورت عدم عرضه صف خرید توسط سهامدار عمده، با توجه به آزاد نبودن سهام جایزه حاصل از افزایش سرمایه 1230 درصدی شرکت از محل تجدید ارزیابی (غیر قابل عرضه بودن 93 درصد سرمایه شرکت)، احتمال به گره رفتن سهم تا زمان ثبت افزایش سرمایه وجود دارد.

خکاوه :

-گفته میشود که ، برآوردهای کارشناسی از عدم خروج از زیان و دستیابی به سود عملیاتی در نماد خکاوه در سالجاری و انتظارات از تعدیل منفی درآمد و ریزش قیمت سهم در بازار ، به گوش رسیده است .


فلوله:

شنیده شده شرکت ۲۸ میلیارد تومن معادل ۵۶ تومن به ازای هر سهم طلب از دولت دارد. که بعد از توافق احتمالی اثر خیلی خوبی بر روی شرکت خواهد داشت.

دسبحا:

گفته میشود در صورت افزایش سود تقسیمی کی بی سی متناسب با افزایش سود، در مجموع ۴۸میلیارد ریال به جمع درآمدهای دسبحا اضافه خواهد شد و در صورت ثابت ماندن سایر درامدها، دسبحا با افزایش ۵% سود خالص همراه خواهد شد

گروه خودرویی :

شایعاتی در خصوص مذاکره خودروسازان آمریکایی با خودروسازان ایرانی شنیده میشود گویا شرکت‌های خودروساز داخلی براساس سیاست‌هایی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست‌گذاری می‌شود، میتوانند با خودروسازان آمریکایی مشارکت داشته باشند. ضمنا استفاده از توانمندی قطعه‌سازان داخلی در رابطه با توسعه صنعت خودرو باید رعایت شود.

تاپیکو :

شنیده ها از وضعیت تاپیکو ، حاکی از احتمال عدم تحقق سود حاصل از فروش سرمایه گذاری هاست. هر چند سود حاصل از سرمایه گذاری می تواند اندکی رشد کند ، اما سود تحقق یافته کمتر از ۴۵۰ ریال برآورد می شود

کگاز :

شنیده ها از افزایش سرمایه در این سهم حکایت دارند که احتمالا بزودی اعلام خواهد شد قبلا هم درباره قصد این سهم برای گرفتن وام ۱۳٫۵ میلیون یورویی جهت راه اندازی خط تولید شیشه های سبک بسته بندی است گفته بودیم.

بانک پاسارگاد :

شنیده میشود مذاکره های خوبی با وزارت نفت برای مشارکت در طرحهای توسعه ای این صنعت در دست انجام است و بزودی چند قرارداد جدید امضا خواهد شد.

ونفت:

گویا پاسارگاد در مناقصه چند طرح توسعه ای در بخشهای مختلف صنعت نفت، به عنوان برنده اعلام شده است که بزودی بطور رسمی این طرحها و میزان سرمایه گذاری آن اعلام خواهد شد.
ضمنا تامین مالی یک پالایشگاه به ارزش ٢,۵ میلیارد دلار که قرار بود پیش از این در بندرعباس ساخته شود و اکنون قرار شده که به جاسک منتقل شود، در حال نهائی شدن است و بانک پاسارگاد به عنوان لیدر کنسرسیوم، در این طرح حضور دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.