تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

تحلیل سهام . اخبار و شایعات . سیگنال رایگان خرید - (یادداشت های یک تازه وارد بورسی)

در این وبلاگ قصد دارم اطلاعات خودم رو راجع به بازارهای مالی و خصوصا بورس با دوستان به اشتراک بگزارم

شنیده ها و خبرها

فاراک:

در رابطه با پروژه احداث ترمینال نفتی ۳۰ میلیون بشکه ای این منطقه نیز مذاکراتی با کارفرمای مربوطه و تفاهمی با شرکت چینی مبنی بر مشارکت درپروژه و تامین مالی خارجی از محل خط اعتباری مندرج در بند یک تنظیم گردیده است در صورت انعقاد قرارداد شرکت چینی تامین کنننده منابع مالی و بخشی از تجهیزات خواهد بود/ مدت اجرای پروژه فوق سه سال می باشد که با توجه به حجم کار بخشی از این پروژه برون سپاری خواهد شد.

توکاریل:


شنیده میشود حمل مواد اولیه مجتمع فولاد مبارکه از معادن در قراردادی به مبلغ تقریبی سالیانه ۲۰۰۰ میلیارد ریال است که این قرداد ۵ ساله و تا خرداد۹۵ ادامه خواهد داشت.

اخابر:


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کاهش ۲۰ درصدی درآمد این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: مخابرات خواستار افزایش نرخ تمامی مکالمات تلفن ثابت اعم از داخل شهری، خارج شهری و بین استانی و نیز آبونمان است (خراسان)


  

فارس :

مجددا گفته میشود هلدینگ خلیج فارس که بزرگترین شرکت بورس بشمار می رود از سرمایه‌گذاری یک میلیارد یورویی در طرح‌های توسعه و جدید این شرکت در سال ٩۴ خبر داد.. فارس: اخباری مبنی بر تقسیم سود ۵۰ درصدی برای مجمع سالیانه ۹۴ ، از نماد فارس شنیده می شود

گروه پتروشیمی نرخ خوراک:


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: تیم مذاکره کننده شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم اکنون در حال رایزنی با وزارت نفت در مورد روش های مختلف قیمت گذاری نرخ خوراک پتروشیمی ها هستند.عباس شعری مقدم در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی (نیپنا)، از تشکیل کارگروهی برای بررسی تدوین روشی مشخص برای تعیین نرخ خوراک در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خبر داد.وی گفت: روش نهایی برای قیمت گذاری نرخ خوراک پتروشیمی ها تابعی از نظر وزارتخانه های نفت، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی خواهد بود. معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افزود: بر اساس قانون، وزارتخانه های مکلف به تدوین روش محاسبه نرخ خوراک پتروشیمی ها کمتر از چهار ماه دیگر برای انجام این کار فرصت دارند.


سمگا


افزایش حجم معاملات و نوسانات مثبت دیروز و امروز شرکت در حالی اتفاق افتاده که برخی شایعات از تعدیل مثبت احتمالی این شرکت به گوش می رسد، اهالی تالار معتقدند اخبار رسیده از افزایش حجم مسافران خارجی که اغلب آنها از تجار کشورهای دیگر برای بررسی بازارهای سرمایه گذاری ایران می باشد می تواند بر نماد این شرکت تأثیر داشته باشد.

کاما

طرح افزایش ظرفیت خط فلوتاسیون تا مهرماه پیش راه اندازی می شود.

وخارزم

شنیده می شود این شرکت برنامه افزودن دو هلدینگ بزرگ معدن ، نفت و گاز و پتروشیمی به پرتفوی خوارزمی را در برنامه دارد.

گروه خودرو :

شنیده شده شورای رقابت نهایتا با افزایش نرخ ۴الی ۱۱درصدی محصولات خودرویی موافقت خواهد کرد و طی دو ماه آینده احتمالا اعلام گردد

ودی :

ظاهرا شرکت بیمه دی اخیرا در یک مناقصه بزرگ بیمه پالایشگاهها و پتروشیمی در صنعت نفت و گاز در یک کنسرسیوم برنده شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.